АТ “Харківгаз” звертає вашу увагу

1. Звернутися до органів місцевого самоврядування або Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі — ДСНС) для фіксування факту пошкодження/руйнування житла, отриманого відповідно Акту та документу, що підтверджує дату пошкодження/руйнування.
2. Звернутись до центрів обслуговування клієнтів АТ “Харківгаз” (далі — ЦОК) з наступними документами:
- актом про пошкодження/руйнування житлового будинку та документом, що підтверджує дату пошкодження/руйнування (документи надаються Органами державної влади або ДСНС)
- свідоцтвом про право власності на житло
- фотографією пошкодженої/зруйнованої домівки
- копією паспорту та ідентифікаційного коду.
Звернення до АТ “Харківгаз” щодо проведення перерахунку можна надіслати засобами поштового зв'язку, надати особисто під час прийому у центрі обслуговування або надіслати електронною поштою:
- ЦОК Зміїського відділення: м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, 1А, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..cоm;
- ЦОК Чугуївського відділення: м. Чугуїв, вул. Жадановського, 3, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
Рішення щодо проведення перерахунку приймає відповідно комісія АТ “Харківгаз”. Перерахунок проводиться за період з дати пошкодження/зруйнування об'єкту та призупинення роботи газових мереж до дати відновлення можливості користуватися природним газом споживачам.