02a01fab5a5dd2a8ce2e595f6794d929

Авторизація

Шановні відвідувачі! При реєстрації на офіційному вебсайті Зміївської міської ради зазначайте повністю свої особисті дані: прізвище, ім’я, по батькові (поле "П.І.Б." в реєстраційній формі), серія та номер паспорту. Ця інформація потрібна в подальшому для створення електронних петицій та під час голосування за них.

30 березня 2021 року представниками навчально-консультативного пункту цивільного захисту та безпеки життєдіяльності міста Ізюм спільно з відділом з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Зміївської міської ради було проведено навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту на території міської ради.

Загалом проведено експрестестів - 3406, ПЛР-тестів - 4780, за результатом яких виявлено 1781 хворий - мешканець Зміївської міської та Слобожанської селищної територіальних громад. Наразі на самоізоляції знаходиться 176 осіб, госпіталізовано 142 хворих, 103 з яких - з позитивно підтвердженим діагнозом COVID-19. Померло 52 особи. Одужало 1450 осіб.

Павло Голодніков разом з керівниками комунальних підприємств “Зміїв-сервіс” Віталієм Кулішем та “Зміїв житло” Миколою Карпюком проінспектував організовані масові місця поховань людей на Зміївщині з метою виявлення проблемних питань із благоустрою на їх території — їх у Зміївській громаді 62.

Очільник громади звернув увагу на посилення роботи комунальних служб, особливо у передвеликодній період, а також наголосив на тому, що для належного стану благоустрою всіх кладовищ має бути налагоджена взаємодія між кожним мешканцем громади, підприємцями, що надають ритуальні послуги, та комунальниками.

 

Загалом проведено експрестестів - 3264, ПЛР-тестів - 4755, за результатом яких виявлено 1764 хворих - мешканців Зміївського району. Наразі на самоізоляції знаходиться 185 осіб, госпіталізовано 134 хворих, 98 з яких - з позитивно підтвердженим діагнозом COVID-19. Померло 52 особи. Одужало 1431 осіб.